Az első kilenc hónapban majdnem kétszer annyi, 99%-kal több BMW-t (509 helyett 1013-at), illetve 53,8%-kal MINIt (52-80) adtak el, mint 2004 hasonló időszakában. A fenti eredményekkel a BMW Magyarország éllovas lett a BMW csoport leányvállalatai között, hiszen nemzetközi szinten a magyar cég érte el a legnagyobb növekedést.
A folyamatosan növekvő eredményeknek két fő oka van: egyrészt a BMW csoport modellpalettája folyamatosan bővül, illetve több új modell is leváltotta elődeit idén, amely egyértelmű növekedést eredményezett.
– 2004. augusztus: MINI Cabrio
- 2004. szeptember: 1-es sorozat (2005. szeptember: 130i)
– 2005 eleje: megújult 7-es sorozat
– 2005: február: új 3-as sorozat (2005. nyár: 3-as Touring)
– M5, M6
A másik ok a magyarországi márkakereskedői hálózat fejlesztése. A Wallis Motor Pest új szalonja 2005 októberében nyílt meg, és a BMW Magyarország tervei szerint 2006-ban újabb márkakereskedésekkel növeli a hálózatát. A vidéki márkakereskedések közül az új, békéscsabai márkakereskedést várhatóan 2006 első negyedévében adják át. Kaposváron és Szombathelyen is új márkakereskedések nyitását tervezi a cég, a békéscsabaihoz hasonlóan zöldmezős beruházások keretein belül.
Tar Ágnes, vállalati kommunikációs vezető szerint az elért eredmények BMW csoport hosszú távú stratégiájának sikerét igazolják. „A márkakereskedőkkel való szoros együttműködés, a szolgáltatási minőség javítása, az új modellek bevezetése, illetve a magas szintű márkakommunikációs tevékenység meghozta a gyümölcsét. Az eddigi eredmények és a stratégia folytatása okán bízunk benne, hogy a BMW Magyarország 2006-ban is tovább növeli piaci részesedését a prémium szegmensben” – mondta el Tar Ágnes.