Az 1995 utáni gyártású BMW személygépkocsikra vonatkozó elemzés azt mutatja, hogy a kocsik több, mint felét bizonyíthatóan az autó kulcsának korábbi megszerzésével vitték el, a maradék 18 autó eltűnési körülményeiről pedig nincs információ, derül ki az ORFK Körözési Alosztálya és a Wallis Motor által közösen készített felmérésből. Ha azt feltételezzük, hogy ezt a 18 BMW-t kulcs nélkül vitték el, a vizsgált nyolc és fél éves időtartamra akkor is csak évente átlagosan két ellopott autó jut. Ezt a feltételezést megkérdőjelezi, hogy ha az autótolvajok ismernek olyan módszert, amivel kulcs nélkül elvihetnek egy 1995 óta gyártott BMW-t, akkor ez a szám miért ilyen alacsony.
A vizsgált időszakban, 1995. január 1. és 2003. május 11. között pontosan 3607 db BMW személygépkocsit értékesített a Wallis Motor és márkakereskedői hálózata. A 37 db összes ellopott autó ennek 1,03%-a, ha csak azokat a kocsikat nézzük, amiknek eltulajdonítási körülményeiről nincs információnk, akkor ez az arány mindössze 0,5%. Végül, ha azt vesszük, hogy bizonyíthatóan hány autót tulajdonítottak el a saját kulcsa nélkül, akkor ez a szám kerek 0. Ez a kiváló eredmény az 1995 óta minden BMW személygépkocsiban alapfelszereltségként megtalálható EWS indításgátló rendszernek köszönhető.
Az immár harmadik alkalommal elvégzett elemzésből még egy lényeges következtetést vonhatunk le: a nem a hivatalos márkakereskedői hálózaton keresztül értékesített BMW-kből sokkal többet tulajdonítottak el, mint a Wallis Motor által forgalomba helyezett autókból. A nyolc és fél év alatt összesen 140 db magyar rendszámú BMW-t helyeztek körözés alá és ebből 103 darabot (74%) nem a Wallis Motor helyezett forgalomba, vagyis adott időszak alatt háromszor annyi “magánimportos” BMW-t loptak el, mint a hivatalos importőrön keresztül értékesített autót. Ez a szám azért is lehet ilyen nagy, mert a nem hivatalos márkakereskedésben vásárolt autó esetén előfordulhat, hogy az eladó nem adja át mind a 4 gyári kulcsot, ami minden BMW-hez jár.