Ezzel a közös kampánnyal a három gyártó a modern dízeltechnológia előnyeit fogja demonstrálni az amerikai vásárlóknak. A kiemelkedő vonóerőn felül az előnyök között szerepel az alacsony fogyasztás is. A jó ökológiai egyensúly tekintetében – főleg hosszú utazások esetében – az Audi meggyőződése szerint a hatékony és gazdaságos dízel modellek jelentik a legjobb megoldást. Az Audi dízel modelljei az Egyesült Államok legszigorúbb szabványainak is megfelelnek majd 2008-as bevezetésükkor, vagyis az összes amerikai államban piacra kerülhetnek. Ennek elérése érdekében az Audi saját – károsanyag-kibocsátást csökkentő – technológiáját használja majd. Az egyes Audi modellek továbbra is TDI modellként szerepelnek majd a kínálatban. Az Audi elismerten a közvetlen befecskendezéses dízelek úttörője, amelyet ma már szinte minden gyártó alkalmaz. Az első TDI-technológiás Audit 1989-ben mutatták be. A TDI rövidítés azóta a gazdaságosság és a vezetés örömének szinonimájává vált. Az Audi mostanában nagy feltűnést keltett az USA-ban az R10 versenyautóval. Ez az autó, amelyet egy 12 hengeres TDI motor hajt, megnyerte az American Le Mans Series versenysorozatot már a legutolsó verseny előtt, hét rajtból hét győzelmet könyvelve el. Ráadásul szintén az R10-et intették le elsőként a kockás zászlóval a 2006-os Le Mans-i 24 órás futamon is. Ezek a sportsikerek az USA-ban óriási érdeklődésre tartanak számot.
Az Audi a Bluetec TDI mellett döntött
by
Autó Motor
2007. Január 02. 00:00