Az Audi A6 45 304 darabbal szintén szegmensének élén áll. A dizájn ikonnak számító Audi TT második generációjából 10 630 darabot helyeztek forgalomba Németországban – ezzel a győri Audi gyárban készülő modell 2008 legsikeresebb sportautója volt Németországban.
Az Audi AG 8,1 százalékra növelte piaci részesedését a német piacon, – ez 0,8 százalékos növekedést jelent 2007-hez képest. A nyugat-európai régióban szintén nőtt a négykarikás márka piaci részesedése, itt 0,4 százalékkal, összesen 4,8 százalékra. Ebben a régióban az Audinak sikerült a legnagyobb mértékben erősítenie piaci pozícióját a premium márkák közül.
„Az Audi jelenleg erőteljesebben növekszik a régióban, mint bármely más prémium márka – és az új modelleknek köszönhetően ez a dinamizmus folytatódni fog”, mondta Rupert Stadler, az Audi AG igazgatótanácsának elnöke. „ Ebben a nehéz piaci környezetben tovább szeretnénk növelni piaci részesedésünket Németországban és Nyugat-Európában egyaránt.”
Az Audi az A4 modellcsalád kapcsán további pozitívumokkal számolhat: a modell legerősebb változata – az S4 Sedan és Avant – mostanság érkezik az európai bemutatótermekbe. Az új A4 Avant-ot 2008 tavaszán vezették be a piacra. Az Audi legnagyobb számban értékesített modellje mindamellett, hogy elnyerte az „Auto-Flotte” magazin flottadíját is, számtalan kitüntetést zsebelt be és a fontosabb összehasonlító teszteken rendre maga mögé utasította versenytársait.
Az A6 továbbfejlesztett változata 2008. szeptemberében került bemutatásra és Németország legsikeresebb üzleti limuzinjaként kategóriájában szintén az „Auto-Flotte” magazin flottadíjának nyertese.
Az Audi 2008-ban mutatta be a kategóriáján belüli első S modellt, a TT modellsorozat legerősebb változatát, az Audi TTS-t. Az Audi TT TDI motorral is debütált, így ez az első sorozatgyártású sportautó dízel meghajtással.