A brit szaklap szerint 2007 elején indul az utódmodell gyártása Győrben, s az Audi Hungaria Motor Kft. a márka neckarsulmi üzemével állt versenyben a gyártás jogáért. Miután egy Audi modell 6-7 évig van gyártásban, a következő tíz évre biztosított a társaság járműgyárának munkája.
A végső döntés úgy szól, hogy akárcsak a világ több mint 40 országába szállított most futó modellek esetében, az új modell is az ingolstadti és a győri vállalat együttműködésében készül. Ingolstadtból fényezett karosszériaelemek érkeznek, a többi alkatrészt pedig az Audi beszállítói küldik Győrbe, ahol a helyben készülő motorokkal látják el kocsikat. Eddig több mint 250 ezer TT készült Győrben, s az idei termelési terv 25-30 ezer sportautó kibocsátásáról szól.
Az elmúlt év tavaszáig 1600 Audi A3-at is összeszerelt a társaság, ám az új A3 már kizárólag Ingolstadtban készül.