Az Audi A3 19 százalékos növekedésével továbbra is a legmagasabb fejlődési rátát mutató modellek között bizonyított 85 900 darab kiszállított gépkocsival. Az Audi A4 Cabriolet értékesítése 4.3 százalékkal nőtt és így elérte a 9 650 darabot. 42 százalékos fejlődésével az Audi A6 modellből 79 400 darab kelt el az év első négy hónapjában, amíg az Audi A8 19 százalékos növekedéssel 8 000 kiszállítással zárta az első négy hónapot. Az Audi Q7 teljesítménye 6 300 kiszállított autó, amely mennyiséget a modell első negyedéves bevezetése óta adtak át az ügyfeleknek.
Ralph Weyler, az AUDI AG igazgatótanácsának marketingért és értékesítésért felelős tagja így kommentálta az eredményeket: „Az első negyedévben az Audi A6 modellnek köszönhetően a négykarikás ingolstadti márka világszerte piacvezető a prémium szegmensben. Modelleink sikere mutatja, hogy jelentős előrelépést értünk el a darabszám és az értékesítési stratégia területén.” A legmagasabb fejlődést a kínai piacon regisztrálták az év első négy hónapjában, ahol is összesen 26 636 autót szállítottak ki, ráduplázva ezzel a tavalyi eredményre (2005: 12 867 darab). Ebből a periódusból is kiemelkedik az áprilisi hónap, mikor 7 475 darab kiszállítás történt, ami a tavalyi hasonló időszakhoz képest 70 százalékos növekedés. Európában is határozottan tovább javult a márka eredménye: az Audi több, mint 227 500 autót adott át új tulajdonosainak az első négy hónapban, ami 6.5 százalékos növekedésnek felel meg. 56 900 kiszállított modellel az áprilisi értékesítési számok a tavalyival közel azonos szinten maradtak.
Magyarországon is szépen teljesített a márka, az év első négy hónapjában 562 kiszállítással a tavalyi eredményét 8.3 százalékkal sikerült túlszárnyalnia (2005: 519).
Ezen belül április hónapban 10 százalékos növekedést ért el az Audi hazánkban, a tavalyi 127-ről 140-re emelve a kiszállítások számát. Ezen belül is külön figyelmet érdemel az Audi A6 remek teljesítménye, amelynek 6.4 százalékkal emelkedett a kiszállított darabszáma az év első hónapjában.
Az Egyesült Államokban 25 296 modell került kiszállításra január és április között (2005: 24 037), ami 5.2 százalékos növekedés az előző évhez képest. Az áprilisi eredmények 3 százalékos növekedést mutatnak, elérve ezzel a 7 412 kiszállítást. Ralph Weyler hozzátette:”Ezek a pozitív eredmények megerősítik termék-, és értékesítési stratégiánk helyességét, hiszen a márka jelentős fejlődést mutatott fel mind a már bevezetett piacokon, mind az új piacokon Ázsiában és Kelet-Európában. Ennek ellenére rengeteg fejlődési lehetőség áll még előttünk.”