A gyár szűkszavú közleménye szerint az alumínium karosszériás, 2+2 üléses DB9 a létező legkifinomultabb technikai megoldásokat vonultatja fel a “világban gyártott sportkocsik között”. E mellett természetesen sikeresen ötvözi a sportosságot a luxussal.
Az autó külsőre nem sokat változott az előd DB7-hez képest, amelynek gyártása a DB9 premierjével az év végén le is zárul. Az új modell tengelytávja 15 centivel lett hosszabb, a nyomtáv elől pedig 52 mm-t nőtt. Ismerős a motor is, a 12 hengeres V-aggregát 450 lóerő leadására képes hatfokozatú manuális vagy hatfokozatú automata váltón keresztül. Az autó végsebessége 300 km/h körül lesz, és mindössze 4,5 másodperc szükségeltetik ahhoz, hogy az 1,7 tonnás önsúlyú monstrum elérje a 100-as tempót.
A DB9-est, amelynek összeszerelésére 200 kézi munkaórát fordítanak majd darabonként, 2004 tavaszától lehet megvásárolni, az autó árát is csak akkor hozzák nyilvánosságra.