„Mivel szinte minden vevő igényét ki tudjuk elégíteni, így egyre több vásárlót sikerül megnyernünk”, fűzte hozzá Dr. Bernd Wiedemann, a márka igazgatóságának szóvivője.
„Európában a Caddy igazi versenyzőnek számított” – nyilatkozta Dr. Michael Kern értékesítési igazgató. „Sikerült a kiszállításokat 154 százalékkal 56.000 autóra növelni, míg 2004. első félévében ez a szám 22.000 volt.” A T5, Multivan és California modelleknél is tovább folytatódnak a sikerek: a kiszállítások 26,8 %-kal 83.300 darabra emelkedtek (2004. I. félév: 66.000).
Dél-Amerikában a Volkswagen Haszonjárművek mint tehergépjármű és autóbusz gyártó folytatta sikermenetét. A tehergépjármű kiszállítások a 7-45 tonnás kategóriában 12,3 %-kal 15.400 darabra emelkedtek (2004. I. félév: 13.700), míg a régió legfontosabb piacán, Brazíliában a Volkswagen a 7-45 tonnás szegmensben 33 %-os részesedéssel piacvezető.
Magyarországon is sikereket könyvelhetett el az első félévben a Volkswagen Haszonjárművek márka, hiszen a tavalyi első félévhez képest 19,2 százalékkal 1.150 darabra nőtt a kiszállítás (2004. I. félév: 965). Még mindig slágernek számít a Caddy, hiszen toronymagasan őrzi piacvezető helyét a szegmensében.