A PSA Peugeot Citroën csoport válaszul bejelentette, hogy már kifejlesztette az erre a technológiára épülő – Peugeot 307 illetve Citroën C4 alapú – tanulmányautót, és 2006. január 31-én bemutatja kísérleti modelljeit a sajtónak is.
Ezzel párhuzamosan az új Innovációs Ügynökség (Agence de l’Innovation Industrielle; AII) támogatását is kéri a dízel hibrid technológiájú modellek sorozatgyártásához, hogy a fejlesztés az utca emberének is megfizethető legyen.
Ezen modellek vásárlói a dízelek és a hibridek előnyeit egyaránt élvezhetik, hiszen alacsonyabb lesz a fogyasztás, így az üvegházhatásért felelős CO2-kibocsátás is. Ezen járművek fogyasztása olyan alacsony lesz, amilyen még egyetlen családi modellé sem volt. A dízel hibrid forgalmazásával, ami 2010-re várható, jelentős mértékű üzemanyag megtakarítás érhető el, amely jelentősen csökkenti az üvegházhatásért felelős gázok kibocsátását is.