Hazánkban a kiválasztást követően a 11000-es márkalistáról 400 márka nyert jogot a Superbrand címre. A Szakértői Bizottság tagjai a márkákat a következő definíció alapján értékelték: “A Superbrand az a márka, amely saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújt, amit a vevők elvárnak és elismernek.”
A Suzuki szakemberei a 13 évvel ezelőtt megkezdett beruházással történelmet írtak az újkori Magyarország autóiparában. “A mi autónk” első hazai generációja, a Swift azonnal sikert aratott a magyar vásárlók körében, és ez a siker folytatódott a Wagon R+, és az Ignis gyártását követően is. 2003. a vállalat legeredményesebb éve volt, a Suzuki tovább növelte eladásait a magyar piacon, és egyben megőrizte vezető helyét a márkák versenyében.
A Superbrands rangot elnyert márkák meghívást kapnak ősszel a Superbrands Magyarország Gálára, ahol az egyes kategóriák legjobbjai megkapják a “szakmai Oscart”.