Ezen belül az alváz-értékesítés 9,5 százalékos növekedéssel 26.600-ra nőtt (előző év: 24.300). A komplett autóbuszok esetében az adatok: 4 százalék, 12.400 darab (előző év: 11.900).
Harald Landmann, a Daimler Buses vezetője: „2007-ben ismét értékesítési rekordot értünk el. Világpiaci vezető pozíciónkat a nyolc tonna fölötti buszok kategóriájában éppúgy megvédtük, mint ahogy továbbra is elsők vagyunk valamennyi fő piacunkon. Ebben jelentős szerepet játszott az új típusok indítása.“
Európa stabil buszpiacán a Daimler Buses 5 százalékkal 9.100-ra növelte értékesítését (előző év: 8.700), 21-ről 22 százalékra emelve piaci részesedését. Az összességében csökkenő német piacon még jobban kiépítette vezető pozícióját a Daimler Buses, részesedése eléret az 55 százalékot (előző év: 52 %). Ott közel 8 százalékos az eladás növekedése, amely elérte a 2.800 darabot (előző év: 2.600).
Az összességében 23,5 százalékos növekedést kimutató Latin-Amerika nagyon pozitívan fejlődik. E fontos piacon a Daimler Buses 20 százalék fölötti fokozással 20.100 darabot adott el (előző év: 16.700). Piaci részesedése, a piac egészének ingadozásai miatt, enyhén csökkent, 47 százalékra (előző év: 49 %).
A stabil buszpiacú NAFTA-régióban 6.100 darabot hozott forgalomba a Daimler Buses North America (előző év: 6.300), piaci részesedése 34 százalék (előző év: 35 %). A Daimler Buses North America világpiac-vezető a hibridbuszok területén, épp 2007 decemberében kapott a legnagyobb észak-amerikai közlekedési vállalatok közül kettőtől megrendelést összesen 1.052 darab Orion VII Next Generation hibrid városi buszra. Ezeket a BAE Systems HybriDrive® dízel-elektromos rendszerével szerelik fel, és 2010-ig szállítják le.
Tavaly hozta forgalomba a Daimler Buses az új Setra TopClass 400, illetve Setra ComfortClass 400 típusokat. Ezáltal a Mercedes-Benz márkáé a legfiatalabb paletta, köztük az új Mercedes-Benz Sprinter Travel 65 minibusz. Valamennyi az BlueTec technikával tartja be az Euro-4 illetve Euro-5 határértékeket, sőt néhány az önként vállalt EEV-t (Enhanced Environmentally friendly Vehicle) is, kijelölve a környezetkímélő személyszállítás jövőjének fejlődési irányát.
2007 őszén a Daimler Buses, a „Jövő szállítása” kezdeményezés keretében, átadta a tiszta üzemű Mercedes-Benz Citaro városi busz prototípusokat, dízel-elektromos hibridhajtással. Harald Landmann: „Észak-Amerikában több mint ezerötszáz Orion hibridbuszunk fut, és további 1.100-ra van megrendelésünk. Évek óta vezetünk a városi buszok területén. Most, a Mercedes-Benz Citaro BlueTec Hybrid formájában, az európai piacon jelenünk meg iránymutató megoldással. Az igényes műszaki kivitelű soros hibridhajtással kipufogás nélkül, akkumulátorral tehetjük meg az útvonal egy részét.“ 2008 folyamán Stuttgartban indul a próbaüzem, majd jövőre a sorozatgyártás.
Helyzetének további megerősítése érdekében a Daimler Buses behatol az indiai piacra, ahol 2007 szeptemberében bejelentette együttműködését a Sutlej Motors Ltd céggel. Már idén kihozzák az első luxus turistabuszokat, Mercedes-Benz alvázon. Harald Landmann: „A fő piacok biztosítása és a fejlődők által nyújtott lehetőségek kiaknázása érdekében következetesen kiépítjük pozícióinkat az utóbbiakon. Közben persze megőrizzük prémium-pozicionálásunkat.“