Ez a gyár a Logan 42, országos piacából 35-öt lát el, köztük az összes európai országot, valamint Törökországot, Algériát, Ukrajnát, a Közel-Keletet és Közép-Afrikát is. A Logant emellett Oroszországban is gyártják, ahol 25,000 autó készült 2005 április és 2006 május között, csakúgy, mint Marokkóban és Kolumbiában. Az új gyártósorok nemsokára beindulnak Iránban is, amelyet India és Brazília követ 2007 folyamán.
A gyorsan fejlődő, új piacok vevőkörének igényeire szabott Logan felnőtt a feladathoz. A modern, megbízható és tágas autó világszerte belopta magát a vásárlók szívébe; 2004. szeptembere és 2006. májusa között 267,000 Logant értékesítettek világszerte. Az összes piacon sikeresen debütáló modell különösen Nyugat-Európában hódított, ahol nyolc országban, köztük Franciaországban is bemutatkozott 2005 tavaszán. A Logan eladások 56%-a Nyugat-Európában realizálódott (Romániával együtt), 20% Európában (26 ország, köztük Franciaország is, amely az összértékesítés 7%-át teszi ki), 10% Oroszországban, 5% Törökországban, 5% Észak-Afrikában és 4% a világ egyéb tájain (Amerika, Ázsia, Afrika).
2006-tal kezdődően új szakaszába érkezett az X90 kódnevű modell, vagyis a Logan története. A Logan Steppe Concept bemutató-autó, amelyet a Genfi Autószalonon lepleztek le, az előfutára a modellcsalád jövőbeni kibővítésének. Ezzel egyidejűleg az 1.5 dCi erőforrás már elérhető a Közép- és Nyugat-Európai piacokon, valamint Törökországban, Marokkóban és Algériában is.
2006 májusában a dízel változatok az összeladások 55%-át tették ki Franciaországban, és 21%-ot Nyugat-Európa többi országaiban. A legtöbb országban ez a modell a legolcsóbb dízel üzemű gépjármű, tovább erősítve a Logan átlagon felüli ár/érték arányát.