2008 első négy hónapjában a Citroën összesen 2073 személy- illetve haszongépjárművet helyezett forgalomba az előző év azonos időszakában eladott 2425 darabjával szemben. Bíztató azonban, hogy a 2008 első négy hónapjában beérkezett ügyfél megrendelések száma azonos az előző év január-áprilisi időszakáéval, és egyértelműen növekvő tendenciát mutat 2007 utolsó hónapjaihoz képest.
2008 első négy hónapjában a legnépszerűbb Citroën modellnek a Berlingo bizonyult, amelyből 488 talált magyar gazdára, és ezzel alszegmensének legnépszerűbb autója. Piaci részesedése a modul egyterűek piacán 35,06% volt 2008. első négy hónapjában.
A kompakt egyterűek szegmensében is piacvezető a Citroën, részesedése 24,32 %. A Xsara Picasso továbbra is a legnépszerűbb modell a szegmensben 2008 első négy hónapja alapján, de a Citroën öt- illetve hétüléses fényterűi is egyre népszerűbbek, már 8,32 %-kal részesednek a szegmensből. 2008 első négy hónapjában a C4 Picasso eladásai közel 63 %-kal voltak magasabbak mint 2007 azonos időszakában. A kompakt egyterűek piacán a Citroën az egyedüli gyártó, amelynek három különböző egyéniségű és stílusú modell szerepel a kínálatában: a Xsara Picasso a hagyományos egyterű, amely tágasságot és variálhatóságot ígér rendkívül kedvező áron. A két új fényterű az öt illetve hétüléses C4 Picasso azokat a vevőket szólítja meg, akik fogékonyak az újra, és az egyterűek kényelme mellett a forma és a teljesítmény dinamizmusát is élvezni szeretnék.
2008 első négy hónapjában az alsó-középkategóriában a három francia márka közül a Citroën érte el a legjobb eredményt, ötödik helyen áll a szegmensben, amelyből 6,35 százalékkal részesedik.
A hazai Citroën eladások egynegyedét a haszongépjárművek tették ki 2008 első négy hónapjában, és ezzel a márka piaci részesedése 6,60 százalék. A Citroën a hetedik legnépszerűbb haszonjármű Magyarországon, és ha a pick-up modellektől megtisztított piacot vesszük figyelembe, azaz a valós haszonjárműveket, 2008 első négy hónapjában a márka részesedése 8,02 százalék volt.
A Jumperrel, a Citroën több mint 81 %-kal százalékkal növelte eladásait a K2 szegmensben 2008 első négy hónapjában az előző év azonos időszakához képest, és piaci részesedése is több mint másfélszeresére nőtt (+3 százalékpont).