Ezév elején a Cadillac & Corvette Europe Budaörsön megalapította Regionális Marketing Irodáját – a Cadillac & Corvette Central Europe-ot – hogy értékesítési, marketing és after-sales támogatást nyújtson nyolc új EU tagállamnak, beleértve Magyarországot is.
A Regionális Marketing Iroda a Polar Mobil Kft.-vel együttműködve, közös marketing és PR tevékenységen keresztül fogja a márkákat a magyar piacon bevezetni. A Polar Mobil Kft. a Wallis Csoport részeként 1992 óta működik a magyar piacon. A Csoport számos autómárkát forgalmaz Magyarországon és értékes tapasztalatokat szerzett a prémium és a felső-kategóriás luxusautók értékesítésében.
Az első Cadillac és Corvette bemutatóterem szeptemberben nyílik Budapest IX. kerületében a Könyves Kálmán körúton, ahol a Polar Mobil Kft. kibővíti meglévő Saab Unlimited szalonját, helyt adva a két új márkának. A szalon kibővítése azt jelenti, hogy a GM prémium és luxus márkái egy fedél alatt lesznek megtalálhatóak Budapesten.
A márkakereskedő 2007-ig szintén megnyit a fővárosban egy Cadillac és Corvette Experience Center-t (Élmény Központ), amely valóban egyedi vásárlási- és márkaélményt biztosít.
A márkakereskedői megállapodás kapcsán Roland Gerber, a Cadillac & Corvette Central Europe ügyvezető igazgatója elmondta: “Magyarország számunkra kulcsfontosságú piac a régióban. Nem csupán a régiónk központjaként tekintünk rá, hanem mint egy nagy potenciállal bíró piacra is. Sok lehetőséget látunk Magyarországban, mivel a felső-, a luxus- és az SUV szegmens növekszik.”
A Cadillac és a Corvette gépkocsik a gyorsan növekvő luxus és prémium szegmensben fognak megmérettetni Magyarországon. Ezek a piaci szegmensek sok különböző márkát foglalnak magukban, de a Cadillac és a Corvette egyedi amerikai stílusa egy olyan alternatívát jelent a vásárlók számára, amely szintén lehetővé teszi számukra, hogy kitűnjenek a tömegből.