Mindezt a 3,2 tonna össztömegű Transporter Maxi egy további kiváló helyezéssel egészítette ki: éppen csak lemaradt a nagyobb és nehezebb, 3,5 tonnás kategória első helyezéséről.
Az ETM szakfolyóirat-kiadó (Lastauto Omnibus, Fernfahrer, trans aktuell és mások) immár ötödik alkalommal rendezte meg a KEP-áruszállítók éves nagy tesztjét. A lipcsei AMI kapcsán a szakma 25 szakembere két napon át tesztelhette és hasonlíthatta össze részletesen a három kategória összesen 19 modelljét. Végül a zsűri a városi szállítóautók első helyezésére a legjobb minősítéssel a Caddyt választotta – mégpedig jelentős előnnyel a második és harmadik helyezett Opel Combo, illetve Fiat DoblÒ előtt.
Volkswagen Caddy
A lengyelországi Poznanban készülő Caddy már a múlt év során is több elismerést szerzett, többek között a 2004-es haszonjármű-díjat. A városi szállítójármű emellett mindössze kilenc hónap alatt piacvezetővé vált. Ezek az eredmények és a Caddy előnyös tulajdonságai több flottavásárlót is meggyőztek: a Német Posta például 4500 Caddyt állított szolgálatba. Az új Caddy mintegy 3,2 köbméteres rakteret kínál, amely hátulról kétszárnyú vagy egyrészes, felnyitható ajtón át érhető el kényelmesen. A szériakivitelhez tartozó jobb oldali tolóajtó oldalról teszi lehetővé a rakodást, ám kívánságra a Caddy egy második tolóajtóval is rendelhető.
Az akár 750 kilogrammos hasznos teherbírás pedig csúcsértéknek számít a városi szállítóautók kategóriájában. A Caddy négyféle motorral szerepel a kínálatban: az 1,4 literes 55kW / 75LE teljesítményű benzines és a 2,0 literes 51kW / 70LE teljesítményű, szivattyú-befecskendező egységekkel szerelt SDI dízelmotor mellett a Caddy egy 1,6 literes benzines erőforrással (75kW / 102LE), valamint egy 1,9 literes, szivattyú-befecskendező egységekkel szerelt TDI dízellel (77kW / 105LE) is kapható.