Az Esztergomban gyártott modellek ellenőrzésének hírét a Suzukinál megerősítették, e szerint a visszahívási akció Európa-szerte összesen 112800 autót érint. Az 1,3 literes benzinmotoros Wagon R+ modelleket azért kell “menetrenden kívül” szervizbe vinni, mert szorulhat a gázbovden – értesült a Népszabadság.
A tulajdonosokat értesítik, a szakműhelyben díjmentesen átvizsgálják és ha kell, kicserélik a hibás alkatrészt, mert előfordulhat, hogy kiakad a gázbovden, ez különösen teljes gázadáskor lehet veszélyes.
A Magyarországon is gyártott autók közül eddig az Opel Astrák esetében az üzemanyagtöltő nyílást kellett földelni (1995-ben itthon 35 ezer, Európában 2,3 millió autót érintett a nemzetközi akció), az Audi TT sportkocsikra utólag hátsó légterelőt és elektronikus menetstabilizálót szereltek fel, majd később a hátsó lengőkar tömítését cserélték (2001-ben 41 ezer TT és S3-as típusnál) – írja a Népszabadság.