Az új dízelmotor-üzem a GM három koreai autógyára egyikének közelében épült meg, a munkálatok 2005. március 31-én értek véget. Az előszériás gyártás szeptember elsején kezdődött meg. A 19.200 négyzetméteres üzem éves termelési kapacitása 250.000 darab erőforrás lesz.
A 2006 márciusában kezdődő sorozatgyártásra való felkészülés során a dízelmotorok jelenleg igen szigorú teszteken esnek át. Ennek során tartósági ellenőrzéseket végeznek a bupyungi (Incheon, Korea) hajtáslánc-üzemben működő új dinamométereken, valamint különféle vizsgálatokat a világ legbarátságtalanabb pontjain, valós klimatikus körülmények között. Az üzemben a GM Daewoo, a GM Powertrain és a VM Motori által közösen kifejlesztett, 2,0 liter lökettérfogatú, hengerenként négyszelepes SOHC közös nyomócsöves dízelmotor két változata készül majd:
– a fix geometriájú turbóval (FGT) szerelt változat legnagyobb teljesítménye 88 kW (120 LE) 4.000-es percenkénti fordulatszámon, maximális forgatónyomatéka 280 Nm 2.000/perc fordulatszámon
– a változó geometriájú turbóval felszerelt (VGT), nagy teljesítményű változat 110 kW (150 KE) leadására képes percenként 4.000-es fordulatszámon, maximális forgatónyomatéka 310 Nm 2.000-es fordulatszámon.
Mindkét motor teljesíti az Euro IV-es emissziós normákat. Speciális kialakításuk csökkenti a zaj- és rezgésszintet, valamint a durva járást. Mindkét verzióhoz dízel koromrészecske-szűrőt kínálnak, amely a kipufogógázokban megtalálható részecskék még tökéletesebb semlegesítését végzi el. A motorokat úgy hangolják, hogy optimálisan igazodjanak az egyes járművek egyedi jellemzőihez és elvárásaihoz, emellett kivételes vezethetőséget és kiváló fogyasztást nyújtanak.