A Citroën ezzel a 8. legnépszerűbb márka Magyarországon. Piaci részesedése 4,3 százalék, ami 0,7 százalékponttal magasabb a 2005 első negyedévinél.
2006. első három hónapjában a legnépszerűbb Citroën modellnek a C4 bizonyult, amelyből 411 talált magyar gazdára. A C4 eladási 2005. azonos időszakához képest 4,85 százalékot nőttek. A Xsara Picasso és a Berlingo piacvezető a saját alszegmensében, amelyből 20,69 illetve 55,95 százalékkal részesedik.
2006. első negyedévében a három francia márka közül a Citroën érte el a legjobb eredményt az alsó-középkategóriában, hiszen eladásai több mint 56 százalékkal nőttek 2005 azonos időszakához viszonyítva. Idén a kishaszongépjárművek piacán is remekül teljesítettek a Citroënek, több mint kétszer annyi fogyott mint 2005 azonos időszakában és ezzel piaci részesedése több mint 9 százalék.
Személyautós testvéréhez hasonlóan, a haszon Berlingo eladásai is jelentősen nőttek, és 2005 első negyedévéhez viszonyított 246,3 százalékos fejlődésével megháromszorozta tavalyi piaci részesedését (2005. I. negyedéves 7,51%-ról 22,18%-ra).
A Citroën 2006-ban legalább 4 százalékkal kíván részesedni a magyar piacból, és 9000 darabot meghaladó értékesítést irányzott elő. A sikeres évkezdés igazolja azt az agresszív, szelektív és célzott kereskedelmi és marketing politikát, amelynek eredménye már 2005 utolsó negyedévének dinamizmusában megmutatkozott.