A BRFK Közlekedésrendészet nem hétköznapi bevetéseiről szóló írás először az Autó-Motor 1989/6-os számában jelent meg.
Category
Autó-Motor 70
Autó-Motor 70
A Csepel D-350 100 000 km-es tartóssági próbája
Az új teherautó teszteléséről szóló beszámoló először az Autó-Motor 1952/9-es számában jelent meg.
Autó-Motor 70
Gépkocsival az autó körül
A Tatár Imre „Így láttam az NSZK-t” című könyvéből származó részletek először az Autó-Motor 1978/13, 14 és 15-ös számában jelentek meg.
Autó-Motor 70
Autógyár az ország szélén
A szentgotthárdi személyautó-gyár meglátogatásáról szóló riport először az Autó-Motor 1992//-as számában jelent meg.
Autó-Motor 70
Jó úton a jó úthoz
A közúti infrastruktúra fejlesztéséről szóló írás először az Autó-Motor 1962/12-es számában jelent meg.
Autó-Motor 70
Opel-felfújt – Daewoo Espero 1.5 GLX teszt
A dél-koreai limuzinról szóló írás először az Autó-Motor 1995/23-as számában jelent meg.
Autó-Motor 70
Utazás a modern kapcsolók birodalmában
A váltókról és kuplungokról szóló írás először az Autó-Motor 1963/8-as számában jelent meg.
Autó-Motor 70
Motorizált gének
Kesjár Csaba születésének 60. évfordulójára emlékezünk az Autó-Motor 1982/24, 1986/04, 1986/11, 1987/10 és 1988/13-as számában megjelent írásokkal.
Autó-Motor 70
Ötödére csökkentette az I. Autójavító a Csepel-autók megjavításának idejét
A teherautó-szervizről szóló írás először az Autó-Motor 1952/12-es számában jelent meg.
Autó-Motor 70
Futószalag nélkül: autógyártás a Volvo új, különleges módszereivel
A Volvo autógyár új termelési módszeréről szóló írás először az Autó-Motor 1974/12-es számában jelent meg.