Ezzel az eredménnyel pedig a cégnek immár hat egymást követő évben sikerült folyamatosan növelnie az újautó-átadások számát a hazai piacon.
Az elmúlt pénzügyi évben ismét a sportautóknak köszönhetően emelkedtek az eladások, igen nagy volt az érdeklődés ugyanis az új generációs modellek iránt. A legnagyobb arányú növekedés a Boxster sorozatnak köszönhető, amely a középmotoros kupéval, a Cayman-nal bővült: a 4 747 eladott darab (előző év: 3 832 darab) 23,8 százalékos növekedést jelent.
A 911-es sorozat népszerűsége szintén erősödött, a kiszállított modellek száma 8,3 százalékkal 7 806 darabra nőtt (tavalyi év: 7204 darab).
A Cayenne szabadidőautóból 4 575 darab fogyott (előző év: 5811 darab).
Bernhard Maier, a Porsche Deutschland GmbH ügyvezető igazgatója a következőképpen értékelte az eredményt: „Különösen elégedettek vagyunk a középmotoros Boxster és Cayman sportautóink fogadtatásával, amelyek ösztönzőleg hatottak az üzletmenetre. A 911-es sorozat új tagjai, többek között a GT3 és a 911 Turbo iránt is jelentős volt az érdeklődés.” Maier további növekedésre számít a következő évben a Cayman 2,7 literes motorjának júliusi és a 911 Targa modellek 2006 novemberi bemutatásának köszönhetően.
A pozitív tendencia ugyanis folytatódni látszik, ugyanis a Porsche az új pénzügyi év első hónapjában, augusztusban 875 új autót helyezett forgalomba (előző év: 727 darab), ami 20,4 százalékos növekedést jelent.