A Volvo és a Caterpillar erőgépeit például köpeny nélkül szállítja, későbbre ígérve ezt a nélkülözhetetlen tartozékot, vagy a vevőre bízva annak beszerzését. A Volvo „fapapuccsal” szerelten adja át egyes vásárlóinak a dömpereket. A japán Komatsunak pedig konkrét megrendeléseket kellett visszamondania a különleges abroncsok hiánya miatt. A brit JCB szerencsésebb, ő a kisebb erőgépeihez megfelelő mennyiségű gumiköpenyt tudott tartalékolni.
A nagy abroncsgyártók egyértelműen alulbecsülték a kínai piac igényeit – állapítja meg a Financial Times, hozzátéve: a kínálat gyors bővítésére nem sok remény van, hiszen a Michelin brazíliai, kétszázmillió dolláros speciális abroncsgyára csak 2007-re lesz kész. A világelső Goodyear meglévő kapacitásainak jobb kihasználását tervezi. Eközben persze kihasználják helyzeti előnyüket, s áremeléseket jelentenek be, igaz, a növekvő alapanyagköltségekre, a dráguló energiára hivatkozva.