A legnagyobb erőbedobással természetesen a francia gyártók készültek, hiszen nemcsak az európai piac 25 százalékát tudhatják magukénak, hanem a honfitársak bizalmát is. A sikert sikerre halmozó japán konszernek mellett folytatódik a koreaiak előretörése – a Daewoo (Chevrolet), a Hyundai és a Kia egyaránt hatalmas fejlődésen ment keresztül, s mostanra talán jobban elsajátították a kiállítás- és rendezvényszervezés tudnivalóit, mint egy-két európai ellenlábas. Az elmúlt években tapasztalt izzó konkurenciaharcból azonban vajmi kevés érződött át a színfalakon. Az egyre fogyó piaci réseknek köszönhetően csak néhányan tudtak igazán új fejlesztéssel előrukkolni, inkább a ráncfelvarrások és motorpaletta-bővítések adhattak okot némi izgalomra. Úgy látszik, az évről évre megújulni kénytelen gyárak kissé elfáradtak… Vagy csak vihar előtti csendről van szó?
A kiállításról márkákra lebontva részletesen beszámolunk, addig tekintsék meg Párizsban készült képeinket!