Jól megy a Toyotának: a legnagyobb japán autógyár szerelősorait az elmúlt 12 hónapban 6,87 millió jármű hagyta el, 9,2 százalékkal több, mint az azt megelőző egy évben – derül ki a Forbes beszámolójából.
Aktuális
Hatalmas a torlódás a Hungária körúton a reggeli kamionbaleset miatt
A tűzoltók még nem tudták kiemelni a kamionról reggel leesett konténert.
Olajválság várható 3 év múlva?
Az amerikai elnök főtanácsadója szerint három éven belül több mint száz dollárra emelkedhet a kőolaj hordónkénti ára, ami a gazdasági összeomlás kezdetét jelentheti.
Összevont ellenőrzés az M7 autópályán
Az utazóközönség a jövőben elsősorban összevont ellenőrzési akciókkal találkozhat a magyar autópályákon Az érintett hatóságok együttműködése az autósok érdekeit is szolgálja.
Nissan: saját importvállalat
Nyár közepén importőrt vált a Nissan Magyarországon. A Világgazdaság értesülése szerint a Nissan Europe által létrehozandó közép-európai regionális vállalat az idén hazánk mellett Csehországban és Szlovákiában kezdi meg a japán cég autóinak importját, Lengyelország pedig jövőre csatlakozik a szervezethez.
A főváros új ötlete: buszok villamossíneken
A villamossínekre terelik a reggeli és a délutáni csúcsforgalomban a 7-es buszokat a Bartók Béla úton, a Gellért tér és a Móricz Zsigmond körtér között, hogy gyorsítsák a tömegközlekedést - írja a Népszabadság.
Kínai autógyár a régióban?
Kínai autógyár épülhet rövidesen a kelet-közép-európai térségben – írja a Financial Times Deutschland. A német üzleti napilap Lin Huaj-binre, a legnagyobb kínai autógyártók közé tartozó Chery Automobile vezető menedzserére hivatkozik, aki az újság tudósítójának a sanghaji autókiállításon kijelentette: a tervek szerint a társaság új üzeme már 2007-től termelne.
A kamionosok blokáddal fenyegtenek
A példa ragadósnak bizonyult: a gazdák tavaszi traktoros felvonulása után most a fuvarozók fenyegetnek kamionos demonstrációval - írja a Magyar Hírlap.
Május közepén dönt a Hankook
Csak május közepén dönt a Hankook arról, hogy tervezett kelet-európai beruházását Magyarországon, Lengyelországban, vagy Szlovákiában valósítja meg – jelentette be a cég szóvivője pénteken azt követően, hogy a Reuters belső információra hivatkozva közzétette: a vezető dél-koreai gumiabroncsgyártó vállalat Szlovákiát választotta.
Volkswagen eredeti alkatrészek
A magasabb színvonalú vevőkiszolgálás érdekében a Volkswagen elindította „Depóhálózat-optimalizáció Németország” projektjét. A Volkswagen brandenburgi értékesítési központjának beruházásán, a konszern eredeti alkatrész forgalmazási logisztikájának legújabb helyszínén, Ludwigsfeldében ma a politika és a gazdaság számos személyisége jelenlétében tartották az ünnepélyes alapkő-letételt.