Elkezdődött az ország nagy memóriatesztje. Ki emlékszik arra, hogy hol parkolt öt évvel ezelőtt? Ha máshol nem, akkor a bíróságon biztosan kiderül.
Aktuális
Rászedte a reklámozó autósokat az Il Ferro?
Március végéig biztosan nem fizet több ezer ügyfelének az Il Ferro Kft. Az ígért reklámdíj reményében szép summával beszálló autósok közül sokan már január óta nem kapták meg az ígért hirdetési díjat a kocsijukon elhelyezett hirdetésekért. A korábbi tulajdonosok már leléptek, az viszont kérdéses, honnan is folyik be az autósoknak járó havi több százmilliós reklámdíj - írja a Népszabadság.
Itt a fizetős közutak listája
Véglegessé vált azoknak a közutaknak listája, amelyeken április elejétől bevezeti a kormányzat az útdíjszedést a D4-es (kamion) járműosztályban.
Akár egymillió forintot is fizethet a mobilozó autós
A sorozatos szabálysértések és balesetek miatt a maximálisan kivethető helyszíni bírság összegét megkétszerezték hatvan fontsterlingre (23 ezer forint), s egyben a vétkes vezető jogosítványába három fekete pontot írhatnak be a rendőrök.
2006 A KODA TÖRTÉNETÉNEK LEGSIKERESEBB ÉVE
A közép- és nyugat-európai stagnáló piacok ellenére 2006-ot a stratégiailag fontos piacokon jelentős részesedésnövekedés jellemezte a koda számára, ami a társaság értékesítési darabszámaiban, illetve forgalmi adataiban egyaránt jól láthatóan tükröződik. A forgalom ennek megfelelően 8,7 százalékkal 203,7 milliárd cseh koronára növekedett, míg a működési nyereség 34,5 százalékos emelkedéssel 14,6 milliárd cseh koronát ért el, ami 7,2 százalékos forgalomra vetített nyereségességet képvisel. A koda Auto Csoport 2006-ban 14,2 milliárd cseh korona adózás előtti nyereséget könyvelhetett el (+ 41,0 százalék az előző évhez képest). A koda Auto Csoport pénzügyi fejlődése nettó likviditása növekedésében is megmutatkozott, amely 2006. december 31-el 21,2 milliárd cseh koronát tett ki.
2006 A KODA TÖRTÉNETÉNEK LEGSIKERESEBB ÉVE
A közép- és nyugat-európai stagnáló piacok ellenére 2006-ot a stratégiailag fontos piacokon jelentős részesedésnövekedés jellemezte a koda számára, ami a társaság értékesítési darabszámaiban, illetve forgalmi adataiban egyaránt jól láthatóan tükröződik. A forgalom ennek megfelelően 8,7 százalékkal 203,7 milliárd cseh koronára növekedett, míg a működési nyereség 34,5 százalékos emelkedéssel 14,6 milliárd cseh koronát ért el, ami 7,2 százalékos forgalomra vetített nyereségességet képvisel. A koda Auto Csoport 2006-ban 14,2 milliárd cseh korona adózás előtti nyereséget könyvelhetett el (+ 41,0 százalék az előző évhez képest). A koda Auto Csoport pénzügyi fejlődése nettó likviditása növekedésében is megmutatkozott, amely 2006. december 31-el 21,2 milliárd cseh koronát tett ki.
Takarékosabb Audi A3 és A4
Az Audi négy új, különösen takarékos üzemű modellel bővíti két legnagyobb sorozatú családjának választékát. Az A3 és A3 Sportback 1.9 TDI e, valamint az A4 2.0 TFSI e limuzin és Avant változata különösen magas hatásfokkal alakítja az üzemanyag kémiai energiáját mozgási energiává. Az Audi közvetlen befecskendezési technikák terén rendelkezésre álló óriási tapasztalata így a magas teljesítményszint mellett produkált takarékos üzemben mutatkozik meg. A benzines – például az A4 2.0 TFSI e – és a dízel – például az A3 1.9 TDI e – erőforrások tekintetében ugyanis egyaránt a közvetlen befecskendezéssel működő, fejlett motortechnika képezi a különösen nagy hatótávolság alapját.