Sokkal biztonságosabb, mint a Ligier Be up, a JDM Albizia vagy a Aixam Scouty. A német autóklub (ADAC) töréstesztjei riasztó eredményeket hoztak. A legfeljebb 350 kilós autók végsebességét 45 kilométer per órában határozták meg. Ezért 40–es tempóval engedtek össze egy Albiziát egy Twingóval. A karambol után a Twingo biztonsági cellája szinte sértetlen maradt. Ezzel szemben az Albiziának mintha nem lenne passzív védelme. A „műsofőr” feje és lába egyaránt roncsolódott. A műanyag karosszéria pozdorjává tört, az acélmerevítések öszszegabalyodtak. A küszöb kettétört, az utastérbe benyomult a váltóház, az övek nem fogták meg a tesztbábu fejét. Kiszakadt a tank, és az üzemanyag egy része kiömlött.
– Balesetvédelmi szempontból az utaskabin felépítése katasztrofális – mondta el az ADAC mérnöke. – Olyat pedig, hogy a fejtámaszok kiszakadjanak a helyükből, eddig nem láttam! Negyvenöt kilométeres sebességnél az ember hajlamos lemondani a passzív biztonságról. Azt hihetjük, meg tudunk állni, könnyen tudunk manőverezni. Ebből semmi nem igaz. Egy német gépjárművezető–oktató megpróbálta megcsinálni azt, amit a 16 éves fiúknak és lányoknak kell megtanítania: nedves úttesten harminc kilométeres sebességnél vészfékezést hajtott végre. A végeredmény? Az oktató felborult.