Ezzel egyidejűleg 170 millió Euró adózás utáni eredményt ért el, 219 millió Euróval haladva meg a 2006-os értéket. Az üzemi bevétel 5.971 millió Euró lett, ami 1,5 százalékkal magasabb, mint 2006-ban (5.880 millió Euró). A kutatás-fejlesztés területének, valamint az új termékek, a folyamatfejlesztés és a termelési eszközök beruházásainak ráfordításai 504 millió Euróra növekedtek, ami 24,4 százalékkal több, mint 2006-ban (405 millió Euró).
A márka martorelli székhelyén Erich Schmitt, a SEAT elnöke így kommentálta a vállalat teljesítményét: “A SEAT dolgozói és vezetői keményen dolgoztak azért, hogy már a tervezettnél egy évvel korábban megvalósuljon a kívánt pénzügyi fordulat, amely a SEAT jövőjének kellően stabil alapjául szolgálhat. Továbbra is olyan sportos és tetszetős formavilágú modellekre összpontosítunk, amelyek környezetkímélőek és a lehető legmagasabb fokú precizitással készülnek.”
2007-ben a spanyol autógyártó 0,4 százalékkal, összesen 431 ezer darabra (2006: 429.300) növelte kiszállításait. A legjobban teljesítő régióknak Franciaország (+5,1 százalék) és az Egyesült Királyság (+5,8 százalék), valamint Közép- és Kelet-Európa új piacai (+27,3 százalék) bizonyultak, ahol Lengyelországban kiemelkedő növekedést (+70,6 százalék) sikerült elérni. A SEAT legnépszerűbb modellje a Leon és az Ibiza volt.
A jövőbeni stratégiák és projektek tekintetében Schmitt hangsúlyozta: “Az elkövetkező tíz esztendőre szóló stratégiánk éves szinten 800 ezer autó gyártását és beruházásaink 15 százalékos éves megtérülését irányozza elő, miközben modelljeink szegmenseiben a minőség és a design tekintetében egyaránt vezető szerepre törünk, és Spanyolország legvonzóbb munkáltatójává kívánunk válni.”
Schmitt az idei évre vonatkozó további elvárásait is megfogalmazta: „2008-ban a SEAT továbbra is szigorúan ragaszkodik a ’SEAT Excellence Program’ irányelveihez, tovább növelve értékesítési volumenét és működési eredményét.”