A “széplélekűként” ismert Ferrari és Maserati főnök, Luca di Montezemolo a Quattroporte világpremierjén sem hazudtolta meg önmagát. Az eseményen hallgatók százai, és az élő internetkapcsolatnak köszönhetően a modena-i gyár munkásai előtt mondhatta el legújabb bölcsességétt: “Az autóknak, mint a nőknek, olyannak kell lenniük, hogy első pillanatásra beléjük szeress.”
Minden jel szerint az (új) Altea megalkotásakor a Seat vezetőinek is hasonló járhatott a fejében. A spanyol Golf szívek százait, ezreit fogja meghódítani, még akkor is ha a hátsó része kicsit túlságosan lekerekítettre, gömbölyűre sikerült. Na persze, ez köztudottan ízlés dolga.
Csakúgy mint a Renault dízájn. A franciák három új, a Mégane családba tartozó modellvariációval rukkoltak elő. A három és az öt ajtós Mégane Renault Sport 2.0-16V-turbómotorával igazi konkurenciát jelent a hamarosan piacra kerülő Golf GTI-nek (200 lóerő) és az Astra 2.0 Turbonak (175 lóerő). Testvérkéje a Grand Scénic (101-től 163 lóerőig) igazán nagyra sikerült, 4,49 méteres méretével kereken 23 centiméterrel hosszabb, mint a Scénic II. A 23 cm a meghosszabbított keréktávolságból (+ 5 cm) és a jelentős hátsó túlnyúlásból (+ 18 cm) jön össze. Öt helyett hét ülés (a leghátsók teljesen vízszintesre elfektethetők / lehajthatók) a nagy család számára döntő érv lehet a vásárláskor, még akkor is, ha a középső három egyes ülést a Scénictől eltérően nem lehet középre eltolni. A csomagtér mind a hét ülés használata esetén 200 liter, 2 ülésnél azonban már 1920 liter.
A minden szónál többet mondó képeket szokás szerint képgalériánkban tekinthetik meg.