Izgalmasan újszerű kezdeményezés ez Magyarországon, hiszen a kampány az autó képi megjelenítése nélkül reklámoz autót. Az érzéki fotókban, hangokban és zenei elemekben azonban pontosan tetten érhető a márka leglényegesebb üzenete: a SEAT különleges „személyisége” a kiemelkedően jó vezethetőségben, a formabontó dizájnban és a stílusosan kihívó kommunikációban egyaránt megmutatkozik. A kampány tehát sajátosan értelmezi a járművek és az autóvezetők kapcsolatát, szoros, az érzelmeket sem mellőző viszonyát.
Nem véletlen hát, ha a rádióreklámokra még az is felkaphatja a fejét, akit egy szokványos marketingüzenettel nem lehetne megszólítani. A játékosan kétértelmű utalások, az érzéki effektusok pontosan azt érik el, amit a gyártó és a kereskedő szeretne: a leendő vásárlók őszinte érdeklődését.
Az elmúlt években a SEAT gyökeresen szakított a klasszikus, hármas tagozódású konzervatív limuzinok világával. Az új Toledo és az Altea piaci sikerei után ma már az új Leon is büszkén hirdeti a márka felfrissült modellnemzedékének új, korszakos stílusirányzatát. Dinamizmus és vérpezsdítő formavilág, magas gyártási minőség és kifinomult műszaki tartalom, sokoldalú, családok számára is használható szolgáltatások, és kirobbanó sportosság jellemzi a spanyol márkát. A SEAT legújabb formajegyei és megváltozott autóépítési filozófiája úgy hozott szinte forradalmian újat a márkaimázsban, a dizájnban, a műszaki tartalomban és az utazási komfortban, hogy közben megőrzött minden értékeset, amit korábbról az utókorra hagyományozott a nagy múltú gyártási tapasztalatokat szerzett spanyol gyártó.
A SEAT ma egyet jelent a kecsessége ellenére izgalmasan markáns, némileg kupésan megrajzolt karosszériaformákkal, melyekből sugárzik a szenvedély.