2006 első tizenegy hónapjában a legnépszerűbb Citroën modellnek a Berlingo bizonyult, amelyből 1722 talált magyar gazdára. A Berlingo eladásai 2005. azonos időszakához képest több mint kétszeresükre nőttek (233,08%). A Xsara Picasso és a Berlingo piacvezető a saját alszegmensében, amelyből 18,99 illetve 49, 71 százalékkal részesedik. 2006 első tizenegy hónapjában a három francia márka közül a Citroën érte el a legjobb eredményt az alsó-középkategóriában, hiszen eladásai közel 24,47 százalékkal nőttek 2005 azonos időszakához viszonyítva.
Idén a kishaszongépjárművek piacán is remekül teljesítettek a Citroënek, 30,4 százalékkal több fogyott mint 2005 azonos időszakában és ezzel piaci részesedése 7,75 %, több mint 1 százalékponttal magasabb mint egy évvel korábban. Személyautós testvéréhez hasonlóan, a haszon Berlingo eladásai is jelentősen nőttek, és 2005 első tizenegy hónapjához viszonyított 61,43 százalékos fejlődésével közel megkétszerezte tavalyi piaci részesedését (2005. I.-XI havi 11,59 %-ról 18,9 %-ra).
A 2006. év sikere – az egyre szűkülő gépjármű piac feltételei között is – igazolja azt az agresszív, szelektív és célzott kereskedelmi és marketing politikát, amelynek eredménye már 2005 utolsó negyedévének dinamizmusában megmutatkozott. A 2006. október 26-ától a Citroën márkakereskedésekben kapható C4 Picasso iránt már a bevezetés első heteiben élénk érdeklődés mutatkozott, ami ugyancsak biztató a márka várható idei eredményeire nézve. Az új Jumpy novemberi bevezetésével a Citroën a haszongépjármű piacon is bízik pozíciójának további erősödésében.