Németországban az értékesítési volumen 22 908 járművel 3,5 százalékkal haladta meg az előző év azonos havi eredményét (2006-ban 22 138 darab), s az Audi az év első hét hónapja során a több mint 8 százalékos visszaesést produkáló hazai piacán 150 020 autót adott el, ez 0,3 százalékos (2006-ban 149 636 darab) növekedés. Az Audi ezzel a német piacon júliusban immár 8,4 százalékra növelte piaci részesedését, az első hét hónapra vetített 8,0 százalékos értékkel pedig prémiumgyártói története eddigi legmagasabb németországi részesedését produkálta.
Ralph Weyler, AUDI AG igazgatótanácsának a marketingért és értékesítésért felelős tagja hangsúlyozta: „A július rendkívül erős hónapnak bizonyult számunkra. Növekedésünk világszerte minden fontos piacunkon folytatódott, és Németországban is sikerült ismét jó eredményt produkálnunk. A második félév során újabb lendületre számítunk, például a Frankfurti Autószalon révén.”
Kínában (Hongkonggal együtt), az Audi legnagyobb külföldi piacán, júliusban a márka 37,2 százalékos növekedéssel 8779 járművet (2006-ban 6398 darab) szállított ki. A nagy-britanniai forgalom 7797 darabbal 20,8 százalékkal haladta meg az előző évit. Az Amerikai Egyesült Államokban az Audi kiszállítása 7127 darabra növekedett (+ 1,7 százalék; 2006-ban 7005 darab). A további nagyobb piacok közül Spanyolországban 5626 (+ 5,7 százalék; 2006-ban 5321 darab), Olaszországban 5174 (+ 1,4 százalék; 2006-ban 5104 darab), míg Franciaországban 3967 (+ 0,3 százalék; 2006-ban 3955 darab) járművet adtak át az ügyfeleknek.
Az Audi egész Európában 58 609 autót adott el júliusban, s ezzel 5,8 százalékkal múlta felül az előző év azonos hónapját (2006-ban 55 378 darab). Oroszországban, e fontos feltörekvő piacon, az Audi 1352 kiszállított járművel jelentős, 39,4 százalékos növekedést produkált. Az Audi az ázsiai és csendes-óceáni térségben is jelentős fejlődést mutatott: Japánban 19,4 százalékkal (965 jármű; 2006-ban 808 darab), Ausztráliában 44,7 százalékkal (615 jármű; 2006-ban 425 darab), Dél-Koreában pedig 28,3 százalékkal (413 jármű; 2006-ban 322 darab) szárnyalta túl az előző év azonos havi teljesítményét.
A július hónap Magyarországon is eredményesen alakult, 135 kiszállítással a márka 10,7 százalékkal múlta felül a tavalyi év ugyanezen hónapját (2006-ban 126 darab), az év első hét hónapját vizsgálva pedig kijelenthetjük, hogy a márka a legjobb úton jár afelé, hogy az év végén minden eddiginél eredményesebb évet zárjon hazánkban. Az idei évben ugyanis júliusig bezárólag 1113 kiszállítást teljesített, ami 11,3 százalékos növekedés a tavalyi év hasonló időszakához képest (2006-ban 983 darab). Kiemelkedő eredményt ért el az Audi A3, amely a hét hónap alatt teljesített 289 kiszállítással 10,5 százalékos növekedést ért el a tavalyi évhez képest (2006-ban 274 darab). Hasonlóan jó időszakot zárt az Audi A4, amely 339 kiszállítással jelentősen, 11,7 százalékkal teljesített jobban a tavalyi év hasonló időszakánál (2006-ban 290 darab).