Kínában és Hong Kong-ban 2006 januárjától márciusig összesen 19 161 darab autó talált gazdára a négykarikás ingolstadti márkából, ami 126 százalékkal több, mint 2005 hasonló időszakában. A Kínában készülő Audi A4 több, mint 220 százalékos növekedést tudhat magáénak, összesen 5023 darab fogyott belőle (2005 első negyedévében 1547 darab), míg az Audi A6-ból kétszer annyi kelt el, így összesen 13 255 A6-ot értékesítettek (2005 első negyedévében 6207 darabot).
Az importált típusok – különösen az A8 – értékesítése is nőtt, a legnagyobb Audiból 23 százalékkal több fogyott, mint tavaly, vagyis összesen 883 darabot adtak el, míg 2005 hasonló időszakában 719 talált gazdára.
Az AUDI AG igazgatótanácsának beszerzésért felelős tagja, Erich Schmitt, aki egyben a vállalat kínai aktivitásáért is felelős, elmondta: „Ezek a számok azt jelentik, hogy az Audi az utóbbi évek legjobb eredményét érte el a kínai piacon és messze megelőzte versenytársait a prémium szegmensben. Értékesítési sikerünk nyomán bátran kijelenthetjük, hogy a prémium autógyártók között Kínában az Audi az első.”
Az Audi 1988 óta van jelen Kínában és az első prémium kategóriás autógyár volt, amelyik kifejezetten a kínai piacra fejlesztett ki egy típust.
Az Audi Q7 az év közepén mutatkozik be a kínai piacon, s a vállalat reményei szerint további lendületet ad az értékesítésnek. A Kínában elért kiváló értékesítési eredmények növekedése a gyár számításai szerint legalább az év végéig kitart.