Ralph Weyler, az AUDI AG igazgatótanácsának marketingért és értékesítésért felelős tagja így fogalmazott: „2007 egészére véve a legjobb úton haladunk a 950 ezres értékesítési darabszám felé. Az Audi A4 modellváltása ellenére célunk a 2006-os rekorderedményt további 45 ezer új Audi vásárlóval túllépni, amivel sorozatban immár a tizenkettedik rekordévünket érjük el.”
Január és szeptember között a márka minden fő exportpiacán növelni tudta értékesítési eredményeit. Az Amerikai Egyesült Államokban az Audi 9,4 százalékkal növelte kiszállításait az év első kilenc hónapja során, összesen 68.479 járművet (2007. szeptember: 8.021 darab; + 0,2 százalék) értékesítve. Kínában (Hong Konggal együtt) az Audi kiszállításai 26 százalékkal ugrottak meg, összesen 76.168 darabra (2007. szeptember: 9.006 darab; + 14,3 százalék). A márka négy legjelentősebb európai exportpiacán is fokozta eladásait. A négykarikás márka legnagyobb exportpiaca az első kilenc hónapban az Egyesült Királyság volt, ahol az első kilenc hónap során kiszállított 82.862 gépjármű 16,7 százalékos emelkedést (2007. szeptember: 16.293 darab; + 6,9 százalék) képvisel. Spanyolországban az Audi összesen 45.221 kiszállítást teljesített, ami 5,1 százalékos növekedést jelent a tavalyi év hasonló időszakához képest (2007. szeptember: 4.183 darab; + 6,8 százalék). A számok Olaszországban is jól alakultak, ahol az értékesítés 3,3 százalékkal 45.122 darabra bővült (2007. szeptember: 5.232 darab; – 7,7 százalék). Az Audi Franciaországban 6,5 százalékkal több autót adott át ügyfeleinek az első kilenc hónap során, mint az előző év azonos időszakában (2007. szeptember: 3.968 darab; + 2,1százalék).
Hazai piacán, Németországban, a január és szeptember között értékesített 186 441 darab járművel 1,7 százalékkal maradt el a tavalyi eredménytől (2007. szeptember: 18.358; – 9,9 százalék). Ezen a piacon a nagy darabszámú Audi A4 sorozat november végi modellváltása volt érezhető. Az ingolstadti prémiumgyártó első kilenc havi piaci részesedése – 7,8 százalék – mindenesetre növekedett az előző év azonos időszakához képest (2006: 7,5 százalék).
A feltörekvő piacokon a márka továbbra is jelentős növekedést könyvelhetett el, Oroszországban például 11.608 darabbal 59,1 százalékot (2007. szeptember: 1.529 darab; + 37,7 százalék), míg a Közel-Keleten 4.626 kiszállított járművel 32,9 százalékot (szeptember: 525 darab; + 26,2 százalék). „Fejlődésünk Indiában hasonlóképpen örvendetes, különösen annak fényében, hogy ott csupán az év eleje óta működik saját importőri vállalatunk” – tette hozzá Ralph Weyler. Január és szeptember között az AUDI AG indiai értékesítési darabszáma 33,7 százalékkal, 266 járműre nőtt (2007. szeptember: 26 darab; + 116,7 százalék).
Magyarországon a négykarikás ingolstadti márka növekedése továbbra is töretlen, az év első kilenc hónapjában teljesített 1386 kiszállítással 7,9 százalékkal múlta felül a tavalyi év teljesítményét. A január és szeptember közötti időszakban a legnagyobb fejlődést a tavalyi évhez képest az Audi A4 produkálta 403 kiszállítással (+9,5 százalék). Az Audi Q7 zárta legsikeresebben a szeptemberi hónapot 21 kiszállítással (+23,5 százalék 2006. szeptemberhez viszonyítva).