A Golf ily módon jelentős mértékben hozzájárult a Volkswagen márka összesített 1,8 millió darabos (7,4 százalékos növekedés) járműértékesítési sikeréhez, ami az év első hat hónapjára egyben új darabszám-rekordot is jelent.
„A Golf az egyes kategóriákon átívelő sikerű modell, egyszerűen testre szabott megoldást kínál csaknem minden vásárlói célcsoport számára. A legutóbbi Golf generáció a korábbiakhoz hasonlóan rendkívüli tartósságával és értékállóságával is hódít” – nyilatkozta Dr. Michael Kern, a Volkswagen értékesítési és marketing igazgatója.
Németországban, a Golf legnagyobb piacán, a Volkswagen 2007 első hat hónapja során 5,7 százalékkal, 61.500 darabra növelte eladásait, mégpedig egyértelműen szűkülő helyi piac mellett. A Golf második számú piacán, az Egyesült Királyságban, a modellcsalád 8,7 százalékos emelkedéssel 35.100 eladást könyvelhetett el. Növekedését tekintve Olaszország a Golf harmadik legnagyobb piacaként még ezt is felülmúlta, ahol 19,5 százalékos pluszt felmutatva, 28.200 Golf kelt el.
A Golf eladásai Európában 2007 januárja és júniusa közötti időszakban, 7,3 százalékos éves növekedéssel összességében mintegy 219 ezer darabra adódtak. Fontos szerepet játszottak ebben a kelet-európai piacok, mint például Románia, Lengyelország és Oroszország, ahol az alsó középkategóriájú modellsorozat értékesítése közel megkétszereződött. A Golf Európán kívül legnagyobb piacának ismét az Amerikai Egyesült Államok bizonyult, ahol a „Rabbit” modellekből az év első hat hónapja során 79,9 százalékos emelkedéssel, mintegy 20 ezer darab talált gazdára.