Az összesen 222 100 eladott autó némileg kevesebb az előző évhez képest, ám ezt a csökkenést kompenzálta a járművenkénti bevétel növekedése.
Az konszolidált árbevétel elérte a 3,1 milliárd eurót, vagyis a tavalyi évvel azonos szinten maradtak. A legnépszerűbb típusok az Ibiza (90 ezer kiszállítás) és a Leon (63 ezer kiszállítás) voltak. A SEAT profitált az Altea XL sikeres piaci fogadtatásából is, hiszen 23 ezer darabot sikerült belőle értékesítenie. Testvérmodellje is jól teljesített, 20 ezer ügyfél döntött az Altea mellett.
Az eredmények javulása a SEAT igazgatótanácsának elnöke, Erich Schmitt, által bevezetett lépéseknek köszönhető. A spanyol autómárka, az átszervezéseknek köszönhetően, a jövő évben már abszolút pozitív eredményekről szeretne beszámolni.