Rupert Stadler, az AUDI AG igazgatótanácsának elnöke a következőképpen kommentálta az eredményt: „Idén nem csupán a tizenegyedik kiszállítási rekordunkat értük el, hanem hamarosan rekord bevételről és nyereségről is beszámolhatunk. Ezzel az Audi a legdinamikusabban fejlődő prémium márka, ami azt mutatja, jó úton járunk, hogy 2015-re az Audi legyen a világ legsikeresebb prémium autógyártója.”
Németországban a négykarikás ingolstadti márka történetének legjobb eredményét produkálta: 257 792 darab kiszállított autóval (2005: 247 125 darab) 4.3 százalékos növekedést tudott felmutatni. Így az Audi 7.6 százalékos piaci részesedést ért el, ami az elmúlt 26 év legmagasabb aránya.
Európában (Németország eredménye nélkül) a márka 7.7 százalékkal növelte kiszállításait és 400 650 darabbal (2005: 371 995 darab) zárta az évet. Az európai országok közül a legmagasabb növekedést Spanyolországban érte el az Audi, ahol 10.3 százalékkal 54 557 darabra (2005: 49 453 darab) növekedett a kiszállított autók száma. Őt követi Franciaország 45 525 darabbal (2005: 41498 darab), ami 9.7 százalékos növekedésnek felel meg, majd következik Olaszország 59 002 kiszállított autóval (2005: 55 574 darab) és 6.2 százalékos növekedéssel. Nagy-Britannia kiszállításai 5.7 százalékkal növekedtek, a 2005-ös 81 374 darabbal szemben 86 003 autót adtak át idén az ügyfeleknek. A pozitív trend Kelet-Európában folytatódott: a kiszállított autók száma 31.7 százalékkal 27 100 darabra (2005: 20 559 darab) nőtt. Magyarország is a 41 rekorderedményt elért ország közé tartozik 1650 darabos kiszállításával, ami 10 százalékos növekedést jelent a tavalyi évhez képest. Az Audi A6 továbbra is szegmensének élén áll, a november végi adatok szerint 27 százalékos részesedésével magabiztosan vezeti azt. Magyarországon is remekül teljesített az Audi A3 2006-ban, 489 darabbal 4.9 százalékos növekedést produkált. Az Audi A4 Cabriolet darabszáma 46 százalékkal 22 darabra emelkedett, hasonló jó teljesítményt – az új modelleken kívül – az Audi A8 tudott felmutatni 15.3 százalékos növekedésével (2006: 45 darab).
Az Egyesült Államok továbbra is a legnagyobb export piac 90 116 darab kiszállított autóval (2005:83 066 darab, +8.5 százalékos növekedés). Rekord kiszállítást könyvelhet el a márka Kínában is (Hong Kong eredménye nélkül), ahol 2006-ban 80 808 darab autót adtak át az ügyfeleknek (2005:58 128 darab), 39 százalékkal felülmúlva a tavalyi eredményt. Az Audi a 2007-es évben Indiában kíván befektetni, hogy még jobban kiaknázhassa Ázsia növekedési potenciálját. Az első negyedévben egy leányvállalat alapítását tervezi a négykarikás márka, és a tervek szerint ősszel nyitja meg saját helyi termelőegységét.
A 2006-os rekord kiszállítások kulcsa az új modellek egyedülállóan széles palettája: az Audi A6 allroad quattro kiszállításai 31.9 százalékkal 9 800 darabra növekedtek; ezt követi az Audi TT 19 500 darabbal (+19.9 százalékos növekedés). 28 000 darab Audi A4 Cabriolet került az idei évben az ügyfelekhez (+18.8 százalék). 9.5 százalékos növekedést ért el a márka az Audi A3 modell esetében (2006:235 500 darab), míg az Audi A6 modell kiszállításai elérték a 224 750 darabot (+9.1 százalék). A kiszállított Audi A8 modellek száma 5.5 százalékkal 22 600 darabra emelkedett. Az Audi Q7 első évében 52 750 darabot szállítottak ki a modellből.
„Büszkék vagyunk rá, hogy nem csupán elértük, hanem túl is szárnyaltuk a 900 000 darabos kiszállítási rekordot. Különösen nagy elégedettséggel tölt el, hogy a hazai piacunkon, Németországban is történelmi rekordot értünk el az idei évben. A több, mint 40 piacon elért kiszállítási rekorddal pedig előkészítettük a 2015-ben elérni kívánt 1.4 millió darabos kiszállításhoz is az utat.”- nyilatkozta Ralph Weyler, az igazgatótanács marketingért és értékesítésért felelős tagja.