Sokkal látványosabb megjelenést adtak belépőmodelljüknek az Infiniti tervezői, ráadásul nem feledkeztek meg az utasokról sem: vékonyabbak lettek a tetőoszlopok, egyfelől könnyebb a beszállás, másfelől többet lát a vezető.
Az Infiniti új középkategóriás autójának legkülönlegesebb része a felár ellenében elérhető Direct Adaptive Steering kormányzás, amely egy elektromos kormányzást jelent, amelynél a bal és jobboldali első kereket egymástól függetlenül tudja befolyásolni az elektronika a vezető parancsai által. Állítólag gyorsabb a rendszer az egyszerű mechanikus kapcsolatnál, és négy fokozat (egységnyi kormánymozdulatra mekkora kerékelfordulás következzen) közül lehet választani. Természetesen van mechanikus összeköttetés is a volán és az első kerekek között, egy fogasléces kormánymű, sebességfüggő rásegítéssel.
Detroitban az észak-amerikai változat mutatkozott be, így egyelőre csak két erőforrást tudunk biztosra. A 3,7 literes V6-os szívómotor teljesítménye 328 lóerő, az új generációhoz pedig az eddig csak az M-sorozathoz elérhető hibrid hajtás (302 lóerős 3,5 literes V6-os és 67 lóerős elektromotor) is választható lesz. Ázsiában az eddigi 2,5 literes V6-os, mifelénk a 3,0 literes V6-os turbódízel is választható lesz majd.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért