Ahogy a Volkswagen Passat is kifejezetten az észak-amerikai piac igényeire van szabva – nagyobb méretek és csak lépcsős hátú karosszéria -, úgy a Detroiti Autószalonon bemutatkozó, egyelőre csak tanulmányként futó Performance Concept sportváltozat is az ottani ízlésnek megfelelő.
Kezdjük például azzal, hogy alig lehet észrevenni a változásokat, a 19 colos felnik nem tűnnek extra méretűnek, a dupla kipufogó, a LED-es hátsó lámpa (ami miatt erősen hasonlít a megjelenés az előző BMW 3-asra) és a bi-xenon fényszóró se extra mifelénk, a karbon házas külső tükrök se olyan különlegesek. Ezeknél sokkal fontosabb a megváltozott technika, amely az új, EA888-as 1,8 literes négyhengeres turbómotor 250 lóerős változatát jelenti, amelyhez nem dupla kuplungos, hanem hagyományos, hatfokozatú automatikus váltó csatlakozik. Belül állítólag karbon betétek és kétszínű bőrkárpitozás teszi teljessé az összképet, erről azonban egyelőre nincsenek fényképes bizonyítékok.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért