Hamarosan várható, hogy az Isuzu hivatalosan is bejelenti a felfrissített megjelenésű és technikájú D-Max pickupját, de addig is itt vannak az első képek és információk, amelyek egy lefotózott prospektusból származnak.
Elöl lendületesebb lett a hűtőrács kialakítása, amelynél még az eddiginél is több krómot használnak, az áttervezett fényszórókba LED-es menetfények kerültek, a csúcs felszereltség pedig már 18 colos könnyűfém felniket kap, a platóajtó domború kialakítást kap. Az eddigi karosszériaváltozatok mellett lesz nyújtott fülkés, egymással szembenyíló ajtós és B oszlop nélküli felépítmény is. A műszerfalon 8 colos képátlójú monitort találunk a feláras Isuzu Connect fejegység megrendelésekor, egyébként a mechanikus műszerek közötti multifunkciós kijelzőt cserélték ki egy modernebb, jobb képet adó darabra.
Az igazán nagy újdonság, hogy leállnak a 2,5 literes turbódízellel, amelynek a helyét az 1.9 Ddi Blue Power fantázianevű 1,9 literes négyhengeres veszi át, ennek 150 LE/350 Nm a teljesítménye. Továbbra is a kínálat része marad a 3,0 literes turbódízel, amely változatlanul 177 LE/380 Nm teljesítménnyel folytatja. Pár héten belül várható a felfrissített Isuzu D-Max hivatalos leleplezése, az első példányok valamikor a jövő év elején érkezhetnek majd meg Európába.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!