Az igazat megvallva a BMW M3-as kabrió alaphelyzetben se mondható gyengének, hiszen egy 420 lóerő teljesítményű 4,0 literes V8-as motor örvendezteti meg a vezetőt. Azonban a Manhart szerint bőven van még tartalék az autóban, amit legújabb, 661 lóerős (!) alkotása is bizonyít.
Természetesen ekkora teljesítményt nem a 4,0 literes szívómotorból sajtoltak ki, hanem egy másik M-es BMW-től kölcsönöztek egy 4,4 literes biturbó V8-ast, jelen esetben egy X6 M volt a donor. Persze egy kicsit azért belenyúltak, például teljesen új a kipufogórendszer, ami végig 9 centiméteres átmérőjű, vagy az elengedhetetlen chiptuning, aminek 661 lóerő és 975 Nm (!) nyomaték az eredménye.
Természetesen a sokkal nagyobb motortérrel megáldott szabadidő-autóból származó erőforrás nem fért el a 3-as kabrió orrában, ezért a motorház fedélen hatalmas méretű púpot alakítottak ki. Az X6 M-ből átvették még a fékrendszert is, nehogy túlságosan hamar vége szakadjon az élvezetnek.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért