Az olyan jellemzően keveset használt autóknál, mint mondjuk az Aston Martin sportkocsik, különösen fontos a megfelelő abroncsnyomás. Nem valószínű, hogy a tulaj a benzinkúton kezdi az autózást, és a merev oldalfalú gumik miatt szabad szemmel nem lehet észrevenni a nyomásvesztést.
Az Aston Martin keréknyomás-figyelő rendszerébe azonban egy apró hiba csúszott, mégpedig 169 darab 2010-2012 között gyártott V12 Vantage Coupe esetén. Ezeknél ugyanis a rendszer az első kerekeknél csak akkor jelez, ha már több mint 25 százalékkal csökkent a nyomás. Márpedig az Egyesült Államokban a törvény azt írja elő, hogy „akkor és az után kell jelezni, ha 25 % a nyomásvesztés”. Az Aston Martin azonban csak 26 % után szól, amit azonnali hatállyal, egy visszahívás keretében orvosol a gyár a program megfelelő értékének módosításával.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!