Legfontosabb változás az immár a 3.5-ös verziószámnál tartó Ariel Atom szuperautónál, hogy a jövőben az összes autó a korábban a V8-as motorhoz tervezett térvázat kapja. Ezt nagyobb terhelésre méretezték, ezért merevebb a négyhengeres váznál.
Ezen kívül a másik érdemleges módosítás egy új, digitális műszeregység jelenti, amely a fokozatkijelzésen kívül telemetriai adatokat is képes megjeleníteni. Kérdés, hogy ennek mi értelme, hiszen aki pályán használja az autót, az mással van elfoglalva, mint a műszeregység nézegetése.
A négyhengeres erőforrás továbbra is a Hondától származó 2,0 literes i-VTEC, amely az alapváltozatban feltöltés nélkül 245 lóerőt teljesít, extraként mechanikus feltöltővel kiegészítve, 310 lóerős teljesítménnyel is választható. Továbbra is az 500 lóerős V8-as szívómotor jelenti a csúcsot.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!