Több mint 25 másodpercet lefaragott a Toyota a tavaly augusztusban elért elektromos Nürburgring körrekordból. Mindez annak köszönhető, hogy továbbfejlesztették a motort, ami hosszabb távon képes leadni csúcsteljesítményét, az akkumulátornál stabilabb lett a hőháztartás.
Említést érdemel még a TMG DC Quick Charger nevű töltője, amely lényegében egy Hiace kisteherautó hátuljába épített 42 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátort és a megfelelő töltőt jelenti. Ezt éjszakára konnektorba dugva olyan helyeken is lehet használni az elektromos versenyautót, ahol nincs megfelelő töltő-infrastruktúra.
Az immár 476 lóerő teljesítményű TMG EV P002 volánja mögött Jochen Krumbach ült, aki 7 perc 22,329 másodperc alatt hajtott végig a 20,8 kilométer hosszú pályán. A szezon befejeztével már nem nagyon várható a rekord gyors megdöntése, sőt, az is lehet, hogy egy ideig nem is lehet majd a Nürburgringen próbálkozni.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!