Erősebb és keményebb lesz a Porsche 911 S-nél az új GT3-as, azonban az motorerő tekintetében elmarad majd az előző generáció utolsó nagyágyújától, a 911 GT3 RS 4.0-tól.
A megjelenés ugyanolyan van lesz, hátul kétszintes, rögzített spoiler lesz, elöl és hátul is kap néhány kacifántos részletet a lökhárító – az előddel összefényképezett prototípuson ezek a részek még álcázva vannak.
Jelen esetben a 3,8 literes lökettérfogatú, szívó hathengeres boxermotor hajtja majd a GT3-ast, 435-ről várhatóan 450 lóerőre emelkedik majd a teljesítmény. Ehhez még hozzájön, hogy az elődhöz képest nagyjából 40 kg-mal csökken a saját tömeg. Az igazi változást az jelenti, hogy hatfokozatú, kézi kapcsolású váltó helyett szériában a hétfokozatú, dupla kuplungos váltót kapja majd a Porsche 911 GT3. Később majd egyre feljebb tornázzák majd az autó teljesítményét, és egészen biztosan újra túllépik majd az 500 lóerőt. De ez csak megint a következő modellváltáshoz közeledve várható.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!