Facebook rajongóit kérdezte meg a Nissan, milyen átalakításokat szeretnének látni a 370Z sportkocsin. Most készült el a hosszas döntésfolyamat és az ezek után már gyorsan menő megépítés végeredménye, a Project 370Z.
Elmondható, hogy elsősorban több teljesítményt akarnak az emberek, így került a Greddy cég biturbó készlete a 3,7 literes motorra. A Nissan mérnökei további módosításokat végeztek az erőforráson, és nem a tuningcég chipjét vették át, hanem saját motorvezérlő programot készítettek, a teljesítményről annyit tudunk, hogy meghaladja az 500 lóerőt. Ehhez már nagyobb hang is kell, ezért szintén a Greddy kínálatából származó Ti-C katalizátor-utáni sportkipufogót használták. A KW sportfutóműve és a StopTech cég nagyobb teljesítményű fékrendszere teszi teljessé a technika módosítását.
Az optikai részen a legnagyobb változás a mattszürke fóliázás, de a 19 colos VOLK felnik is jól néznek ki. Az utastérben lecserélték a kormánykereket, a váltókart, Recaro kagylókat helyeztek el, és új műszereknek is találtak helyet. Arról nincs szó, hogy a Nissan a saját tartozék-kínálatába átveszi módosításokat, de erre nincs is szükség. Az egyedi motorvezérlő-programtól eltekintve csak olyan alkatrészeket-dolgokat használtak fel a Nissan 370Z megvadításához, amelyek egyszerűen rendelhetőek a tuningcégektől, nem kell azokat módosítani, tehát bárki megismételheti a Project 370Z-t. Csak győzze a pénztárcája.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!