Már nem lehet sok hátra a Fiat Panda 4×4 hivatalos bemutatójáig, és úgy tűnik, az illetékes helyre is eljutott már a híre annak, hogy napvilágot láttak a védjegy-bejegyzési hivatalba küldött rajzok az autóról, úgyhogy már nem is álcázzák az utcára küldött prototípusokat.
Persze ez így nem teljesen igaz, de álcának se nagyon lehet nevezni azt, hogy fekete szigetelőszalaggal körbetekerik a kiegészítő lámpák (elöl ködfényszórók, hátul macskaszemek) mélyedését, meg az amúgy is fekete műanyag alsó borítást. Talán van egy olyan egy belső szabály a Fiat illetékes osztályán, hogy márpedig álca nélkül egy prototípus sem hagyhatja el a gyár területét. Arra azonban nem terjed ki az ukáz, hogy mennyire kell elmaszkolni a még be sem mutatott járműveket…
A Fiat Panda 4×4 egész aranyosan néz ki élőben, az elődjénél pufókabb megjelenés jól áll a magát terepjárónak láttató autónak. A hajtáslánc nem változik az elődhöz képest, a benzinmotor igen, az 1,2-es szívó négyhengeres helyett a 0,9-es, kéthengeres turbót kapja az összkerekes változat.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!