A győzelemre hajt a Lexus a Pikes Peak-i Hegyi Felfutón, ahol egy alaposan átépített IS-F-fel állnak rajthoz. Aminek egyetlen elemét hagyták változatlanul, mégpedig az 5,0 literes V8-as motort.
A 432 lóerő a nyolcfokozatú automatikus váltó közbeiktatásával hajtja a hátsó kerekeket. Nem a motor tuningolásával, hanem a körülötte lévő autó tömegének csökkentésével fokozták a tempót. Az utastér kipakolásával, az ajtók és fedelek karbonból készült darabokra cserélésével 314 kg-mal könnyebb a Lexus IS-F CCS R elnevezésű versenyautó a szériaváltozatnál.
Természetesen átalakították a felfüggesztést is, újak a rugók, a lengéscsillapítók, a stabilizátorok, a lengőkarok. Július 8-án kiderül, mire képes a Lexus IS-F CCS R, idén minden eddiginél több elektromos hajtású versenyautóval kell szembeszállnia.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!