Kínai emberek véleményére volt kíváncsi a Volkswagen, ezért a www.zaoche.cn weboldalon indított People’s Car Project keretében várta a visszajelzéseket arról, milyen autókat is szeretnének a kínai vásárlók.
Azért a Távol-Keleten indult a véleménykutatás, mert Kína a VW legnagyobb és legfontosabb piaca. A 450 millió kínai internetező közül 33 millió látogatta meg az oldalt, és 119 000 ötletet küldtek be. Ezek közül hárommal foglalkozott behatóbban a Volkswagen, a Lebegő Autóval, a Zene Autóval és az Okos Kulccsal. Annyira túlteljesítette az elvárásokat az oldal, hogy azt nem zárják be egy év után, hanem határozatlan ideig meghosszabbították a működését.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!