A nyolcvanas években egyszer már elkövetett ilyet a Jeep márka, akkor a Cherokee nevű modell volt az alapja a Comanche nevű pickupnak, jelen esetben pedig a Renegade – nem keverendő a Jeep alkotása a Fiat Toro-val, amely szintén önhordó karosszériás pickup ezen a padlólemezen.
A gyári mérnökök egy sportváltoatot vettek alapul az átépítéshez, ami azt jelenti, hogy 2,0 literes, 170 lóerős turbódízel van a motortérben 9 fokozatú automatikus váltóval párosítva, a karosszéria csak az A oszlop előtt maradt változatlanul. Nem egyszerűen pikcupot, hanem rögtön vászontetős platós kisteherautót készítettek, és nem csak a tetőt vágták le, de még a fejtámlákat is eltávolították. Megnövelték a hasmagasságot, a 16 colos felnikre 32 colos BF Goodrich All Terrain T/A abroncsokat szereltek, és csörlő is került az első lökhárítóba, szóval a terepjárásnak csak az szab határt, hogy az ember nem akar felborulni a Comanche-sal, hiszen a szélvédőkereten kívül semmi nem védi az utasokat.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!