Micsoda meglepetésekkel lehet találkozni a töltőállomásokon az üzemanyagárak mellett! A spanyolországi Granadában például egy három autóból álló Audi konvojjal futottak össze, amelyek közül kettő még hivatalosan le sem leplezett autó volt, mindenféle álcázás nélkül – ráadásul mindkettő az Audi Hungaria-hoz köthető!
Az Audi R8 Spyder motorja származik Győrből, ahol az 5,2 literes V10-es szívómotort gyártják, amelyet aztán a Lamborghini Huracánba vagy az Audi R8-asba szerelnek – utóbbi esetben 540 vagy 610 lóerő lehet a teljesítmény, előbbinél csak a 610 lóerőt alkalmazzák. De könnyen lehet, hogy a nyitható tetős karosszériával együtt debütál az új alapmotor, amely szintén hazánkban készül, a 3,0 literes, V6-os biturbó 450 lóerővel kerül majd az alapváltozatok hátuljába, ezt is 7 fokozatú, dupla kuplungos váltóval adják.
Az Audi TT RS teljes egészében nálunk készül, ezzel kapcsolatban az a legnagyobb hír, hogy rögtön 400 lóerővel kezd, az Audi RS3-asban csak 367 lóerő a teljesítménye a 2,5 literes, öthengeres TFSI-nek. Új elem a TT RS orrán, hogy ezüst színű a lökhárító alsó része – az Audi RS3 Limousine stílusában -, a légbeömlők méretét tovább növelték, hátul két darab ovális kipufogóvégződést látunk egy szerény méretű légterelővel együtt. A kerékjáratokba alaphelyzetben 20 colos felnik kerülnek 255/30 R20-as abroncsokkal.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!