Igyekeztek egyszerű formát adni az új Mitsubishi Outlandernek a formatervezők, ezért lett az annyira doboz formájú – nem is beszélve a jó helykihasználásról. Ezúttal extra lesz a csomagtér padlója alá rejtett két pótülés, de egyébként is bővült a hátsó: a 2. és 3. sort lehajtva 1,69 méteres, az elődnél 33,5 centivel hosszabb sík padlójú raktér keletkezik.
A forgalmazás két motorral indul, a 2,0 literes benzines új MIVEC szelepvezérlést kapott, dízelként a Mitsubishi saját fejlesztésű 2,2 literes, 150 lóerős motorja lesz választható. Még 2012-ben bemutatják (de azt nem mondják, hogy még az idén kapható lesz) a konnektorról tölthető hibrid változatot is, szemtelenül alacsony benzinfogyasztással. A hagyományos belső égésű motoroknál motorleállító és alacsonyabb tömeg segíti a spórolást, pontos értékek még nincsenek.
Számos aktív biztonsági rendszer is választható lesz a Mitsubishi Outlander harmadik generációjához, amely a nyár végén érkezik meg a kereskedésekbe.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!